آیا ایمپلنت دائمی است یا خیر؟

آیا ایمپلنت دائمی است

آیا درمان ایمپلنت دائمی است؟

از آنجایی که ایمپلنت دقیقا مانند دندان های طبیعی به نظر می ‌رسند طبیعتا محبوبیت زیادی دارند اما در اینجا سوال مهم در خصوص طول عمر آن می باشد. به طوری که بسیاری از افراد قبل از این درمان می خواهند بدانند آیا ایمپلنت دائمی بوده یا خیر. توجه داشته باشید تقریبا می ‌توان گفت این روش نسبت به دیگر روش های جایگزین کردن دندان های از دست رفته، روشی دائمی بوده و طول عمر بیشتری دارد. علاوه بر این لازم است بدانید روش ایمپلنت دندان حدود ۹۸ درصد موفقیت داشته که به دلیل ناچیز بودن پیامد های غیرقابل ترمیم ایمپلنت، متخصص ایمپلنت بر این باور است که این روش می‌تواند ۲۰ تا ۲۵ سال با موفقیت در فک و استخوان بیمار دوام بیاورند.

عوامل موثر در طول عمر ایمپلنت دائمی

همانطور که می ‌دانید طبیعتا عواملی می تواند در طول عمر ایمپلنت دائمی دندان تاثیر بگذارد زیرا اگرچه این طول عمر معمولاً بیشتر از ۲۵ سال است اما نحوه مراقبت شما از این ایمپلنت های دندان، خودداری از جویدن یا گاز زدن اجسام سخت، تخصص و تجربه دندانپزشک و سلامت عمومی بدن حفظ بهداشت دهان و دندان فاکتورهای مهم برای طولانی تر شدن عمر ایمپلنت می باشد.

همچنین بخوانید: علائم و درمان عفونت ایمپلنت دندان

طول عمر ایمپلنت در صورت عمل جراحی پیوند استخوان

طول عمر ایمپلنت در صورت عمل جراحی پیوند استخوان

بعضی از افراد با وجود اینکه تراکم استخوان کافی ندارند برای کاشت ایمپلنت دائمی نیاز به جراحی پیوند استخوان خواهند داشت. به طور کلی می‌ توان گفت در جراحی پیوند استخوان می تواند طول عمر و دوام ایمپلنت را بسیار بیشتر کند.

جمع بندی

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص درمان ناهنجاری های دهان ودندانی اعم از ایمپلنت و ارتودنسی دندان ، با متخصصان مشورت نمایید تا بهترین نوع درمان برای شما انتخاب شود. شما می توانید پرسش های خود را از طریق صفحه پرسش و پاسخ ثبت نمایید تا در کوتاهترین زمان به شما پاسخ داده شود. همچنین می توانید برای دریافت نوبت آنلاین از سیمادنت کلینیک نیز اقدام نمایید.

رای شما ثبت شد
به اشتراک بگذارید :
[addtoany]
مشاوره آنلاین