بهترین متخصص جراحی لثه در تهران

معرفی بهترین متخصص جراحی لثه
۰
(۰)

امروزه به منظور رفع عیوب ظاهری دندان ها از روش هایی نوین نظیر  ارتودنسی دندان ، ایمپلنت و لمینت در تهران از بهترین متخصصین و دندانپزشکان مجرب کمک گرفته می شود؛ همچنین در برخی مواقع افراد به کمک دانش و تخصص یکی از بهترین متخصص جراحی لثه در تهران یا سایر شهرستان های کشور نیاز پیدا می کنند تا هر چه سریعتر برای درمان مشکل خود اقدام نمایند. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را در بیماری های لثه و ویژگی های یک متخصص و جراح خوب در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم، همراه ما باشید.

 چرا باید به دنبال بهترین جراح لثه در تهران

یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذاری در جذابیت و گیرایی بیشتر ظاهر افراد به هنگام صحبت یا خندیدن، برخورداری از دندان های سالم و زیبا می باشد. همچنین لثه های سالم و بدون نقص نیز در کنار دندان ها به زیبایی بیشتر دهان و افزایش اعتماد به نفس افراد به هنگام برقراری ارتباط با دیگران خواهد افزود. اما هر یک از این دو فاکتور مهم ممکن است که با گذشت زمان و در اثر اتفاقات مختلف دچار آسیب و یا بیماری شوند. فلذا در چنین شرایطی بهتر است که هر چه سریعتر برای یافتن یک راهکار درمانی مناسب به نزد متخصص ایمپلنت و جراح لثه در تهران مراجعه کرد. در ادامه شما را با بیماری لثه و نیاز آن به جراحی آشنا خواهیم کرد.

متخصص جراحی لثه

منظور از بیماری لثه چیست ؟

بیماری لثه که در اصطلاح تخصصی آن به نام پریودنتال (Periodontal) شناخته میشود، به گونه ای از عفونت های باکتریایی گفته می شود که در اثر آلوده شدن بافت لثه شاهد علائم و نشانه هایی نظیر تورم، التهاب، قرمزی و در نتیجه نابودی بافت های استخوانی لثه ها و درگیر کردن یک یا تعدادی دندان در دهان فرد خواهیم بود.

جراحی لثه و انواع مختلف آن

جراحی لثه (Periodontal surgery) از جمله شیوه های درمانی برای رفع و درمان بیماریهای مرتبط با لثه می باشد. دلایل متعددی برای تجربه و رویارویی افراد با جراحی لثه در طول زندگی وجود دارد که یکی از مهمترین ها را می توان در قالب بیماریهای ناشی از پلاک، التهاب و عفونت دانست. در چنین شرایطی اگر از طریق مصرف داروهایی تجویز شده نتوان آن را درمان کرد؛ باید از تخصص یک جراح لثه در تهران و یا سایر شهرستان ها برای درمان بیماریهای لثه و بهبود ظاهری آنها کمک گرفت تا همواره از طرح لبخندی زیبا برخوردار بود. انواع شیوه های ممکن برای جراحی لثه را می توان پس از ارزیابی و بررسی وضعیت دهان، دندان ها و لثه به صورت زیر عنوان نمود:

جراحی فلپ :

در این روش جراح لثه در تهران باکتری و پلاک های موجود در سطح دندان و عمق لثه را بعد از ایجاد برشی کوچک بر روی بافت لثه خارج می نماید. سپس بعد از کسب اطمینان از پاکیزگی محل مورد نظر مجدد لثه به قسمت کناری دندان بخیه زده می شود.

جراحی گرافت :

این شیوه جراحی که به عمل پیوند استخوان نیز معروف است، معمولا برای زمانی به کار گرفته میشود که بافت استخوانی اطراف ریشه دندان ها در اثر شدت وخامت بیماری لثه آسیب دیده باشد. در این شرایط متخصص جراح لثه در تهران به منظور جلوگیری از ریزش دندان ها یا کاشت ایمپلنت شروع به پیوند استخوان و باز گردندان بافت های از دست رفته می کند.

جراحی احیای بافت :

در این روش بعد از برداشتن باکتری ها از روی لثه به منظور تحریک بافت برای بازسازی و احیای مجدد خود، مقدار کمی از مواد مخصوصی را بین استخوان و لثه قرار می دهند.

دکتر جراحی لثه

ویژگی های بهترین متخصص جراحی لثه در تهران

اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به چند نمونه از مهمترین ویژگی های یک جراح لثه در تهران و یا سایر شهرستان های کشور اشاره ای کلی داشته باشیم، می توان هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل را برشمرد:

مهارت و تجربه بالا:

مهارت و تجربه یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک جراح لثه در تهران باید در کنار دانش و تخصص از آن برخوردار باشد. این شخص باید با دقت و صبر و حوصله کافی وضعیت لثه و دهان فرد را بررسی کرده و بعد از تشخیص نوع مشکل او با تکیه بر دانش و توانایی به درمان بیماری شخص بپردازد.

استفاده از به روز ترین روش ها در کنار بهترین تجهیزات:

دومین ویژگی مدنظر برای یک جراح لثه آشنایی کامل او با شیوه های نوین درمانی است که برای حل مشکلات و بیماری های مربوط به دهان، دندان و لثه به کار گرفته میشود. علاوه بر این که یک متخصص در مطب خود از بهترین تجهیزات روز دنیا برای درمان مشکلات بیمارانش استفاده کند نیز، یکی دیگر از امتیازات او محسوب می شود.

آگاه کردن بیمار از نوع مشکل و بیماری:

جراح لثه یا هر پزشک متخصص دیگر به خوبی از این موضوع آگاه هستند که بعد از تشخیص نوع بیماری و مشکل فرد باید قبل از هر گونه اقدام برای درمان آن، شخص را در جریان مشکل و نحوه درمان قرار داده و اطلاعات کافی و لازم را در زمینه جراحی لثه در اختیارش بگذارد. همچنین بعد از جراحی لثه نیز باید به منظور تسریع روند بهبودی شخص و گرفتن بهترین نتیجه ممکن راهکارها و دستورالعمل های لازم را به بیمار گوشزد نماید.

پاسخ به سوالات بیمار:

یک متخصص جراح لثه در تهران باید با دلسوزی و صبر کافی به کلیه سوالات بیمار در زمینه مزایا و معایب جراحی لثه و هزینه های انجام این کار پاسخ داده و توضیحات لازم را در اختیارش قرار دهد.

بهترین دکتر جراحی لثه

ویزیت اولیه در سیمادنت کلینیک شامل یک ارزیابی کامل بالینی خواهد بود. بدین ترتیب که بیمار ابتدا در جریان تمامی مشکلات دهان و دندان خود از جمله پوسیدگی های احتمالی قرار می گیرد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین دندانپزشک برای زیبایی و سلامت دندان های خود با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به صفحه هزینه دندانپزشکی مراجعه نمایید. ما در وب سایت خود شرایطی را برای شما فراهم کرده ایم تا به راحتی هرچه تمام به صورت کاملا آنلاین اقدام به رزرو نوبت کنید. استفاده از خدمات آنلاین سایت مجموعه ما می تواند تجربه ای فوق العاده برای شما باشد. علاوه بر این امکان استفاده از خدمات ارتودنسی و ایمپلنت دندان نیز در مجموعه ما برای شما وجود دارد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]
مشاوره آنلاین