قیمت ایمپلنت سرامیکی

بررسی هزینه و قیمت ایمپلنت سرامیکی
۰
(۰)

معمولا افرادی که دندان های خود به دلایل مختلف از دست می دهند دچار استرس و نگرانی زیادی می شوند. با پیشرفت تکنولوژی و انجام ایمپلنت دندان این مشکلات کاملا بر طرف شده است. در این مقاله به انواع ایمپلنت های دندانی و هزینه و قیمت ایمپلنت سرامیکی خواهیم پرداخت.

ایمپلنت دندانی

یکی از بهترین روش ها برای جایگزین نمودن دندان های از دست رفته بیماران استفاده از ایمپلنت های دندانی است. بیشتر افرادی که از مشکلات دهان و دندان به دلایل مختلف رنج می برند همیشه نگران جایگزین نمودن دندان های خود با جایگزین هایی هستند که بر چهره و سیمای بصری آنان تاثیر زیادی نداشته باشد و باعث کاهش اعتماد به نفس آنان در اجتماع نشود.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین متخصص ایمپلنت

ایمپلنت ها از بهترین جایگزین هایی هستند که با پیشرفت تکنولوژی در علم دندان پزشکی به کمک این افراد آمده و تاثیرات مثبت فراوانی بر روحیات این قشر از افراد جامعه گذاشته است. اما انجام این کار مانند بسیاری از امور دندان پزشکی با هزینه های گزافی همراه است که بیماران را همیشه نگران می کند. ایمپلنت در انواع مختلفی توسط کشورهای مختلف تولید می شود که هر کدام دارای هزینه های متفاوتی است. هزینه ایمپلنت سرامیکی را در این قسمت مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت ایمپلنت سرامیکی

 ایمپلنت سرامیکی

از انواع مختلف ایمپلنت می توان به نوع سرامیکی آن اشاره نمود. ایمپلنت های تولید کشورهای اروپایی و آمریکایی معمولا از بهترین برند و مرغوب ترین متریال تولید می شوند. در کشورهای آسیایی نیز انواع مختلف ایمپلنت تولید می شود که دارای کیفیت های مختلفی هستند. به شما توصیه می کنیم هنگام استفاده از ایمپلنت حتما از برند و کیفیت محصول استفاده شده اطمینان حاصل نمایید. در بازار این محصولات، نوع چینی از بی کیفیت ترین نوع این محصولات هستند. علاوه بر کیفیت محصول انجام این کار نیز به علت تخصصی بودن انجام کاشت ایمپلنت مانند ارتودنسی دندان با هزینه های زیادی همراه می شود.

بیشتر متخصصان از ایمپلنت سرامیکی یا زیرکونیم به عنوان روکش پایه ها استفاده می کنند که هم کیفیت بالا و هم هزینه زیادی دارد. هزینه ایمپلنت سرامیکی معمولا با توجه به برند آن که ممکن است اروپایی، آمریکایی و یا آسیایی باشد متفاوت است.

قیمت ایمپلنت سرامیکی

همچنین بخوانید: ایمپلنت دندان جلو

 هزینه ایمپلنت سرامیکی

هزینه ایمپلنت سرامیکی به تعداد دندان های از دست رفته بیمار نیز بستگی زیادی دارد. بعضی از بیماران به علت از دست دادن کلیه دندان های خود باید از ایمپلنت کل دهان برای هر دو فک استفاده نمایند. در این زمان متخصص از جراحی کامل برای هر دو فک استفاده نموده و در هر فک چند پایه ایمپلنت قرار می دهد. این پایه ها از جنس تیتانیوم بوده و نقش ریشه را برای ایمپلنت ها بازی می کند. بعد از چند ماه که حدودآ چیزی بین ۳ تا ۴ ماه است پروتز های دندانی بر روی این پایه ها نصب و بیمار کاملا بهبود پیدا می کند.

قیمت ایمپلنت سرامیکی

 مزایای استفاده از ایمپلنت ها

بیشتر بیماران با از دست دادن دندان های خود قادر به تکلم درست و حتی جویدن غذا نیستند. این بیماران بعد از از دست دادن دندان های خود به علت ناتوانی در جویدن غذا دچار ناراحتی های گوارشی می شوند. بعضی از بیماران نیز بعد از از دست دادن دندان های خود به علت جایگزین نشدن دندان های جدید دچار تحلیل رفتن فک شده و با ادامه این روند دندان های دیگر لق شده و می افتند.

برای همین استفاده از ایمپلنت ها علاوه بر جلوگیری از بیماری های گوارشی از تحلیل فک نیز در این افراد جلوگیری می کند. بهبود جویدن غذا، بهبود لحن گفتار، زیبایی چهره، کاهش استرس و نگرانی از مهم ترین مزایایی استفاده از ایمپلنت است.

قیمت ایمپلنت سرامیکی

همچنین بخوانید: ایمپلنت دندان چند مرحله دارد؟

 چه عواملی بر هزینه ایمپلنت سرامیکی تاثیر دارد؟

همان طور که گفته شد هزینه ایمپلنت سرامیکی نسبت به سایر خدمات دندان پزشکی بسیار بالا است و تنها در صورت نیاز و در صورتی که نتوان دندان های بیمار را با انجام درمان سالم نگه داشت و دندان پزشک مجبور به کشیدن دندان شود انجام خواهد شد. اما عوامل مختلفی بر هزینه ایمپلنت سرامیکی تاثیر می گذارد. از جمله مهمترین موارد تاثیر گذار در انجام این امر می توان به چند مورد اشاره نمود.

 1- تعداد ایمپلنت های استفاده شده
۲- برند و کشور سازنده ایمپلنت
۳- کیفیت محصول انتخاب شده

جراحی های لازم برای کاشت ایمپلنت، معمولا برای انجام ایمپلنت از جراحی پیوند استخوان، لیفت سینوسی، جراحی مجرای ریشه و کشیدن دندان استفاده می شود.
شهر و منطقه انجام این کار، هر متخصص بسته به منطقه کیلینک خود مقدار مشخصی از هر بیمار دریافت می نماید. برای همین هیچ دو بیماری برای انجام ایمپلنت هزینه یکسانی پرداخت نمی کنند. تمام موارد گفته شده بر هزینه ایمپلنت سرامیکی تاثیر گذار است و هر فرد بنا به این موارد می تواند از این درمان برای رفع مشکل خود استفاده نماید.

برای دریافت اطلاعات و هزینه ایمپلنت سرامیکی و انواع دیگر ایمپلنت می توانید به سایت ما مراجعه و با کارشناسان در این سایت مشاوره نمایید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]
مشاوره آنلاین