متخصص کامپوزیت دندان در تهران

بهترین متخصص کامپوزیت دندان در تهران | دکتر کامپوزیت دندان
۰
(۰)

کامپوزیت دندان ماده‌ای که در دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی نقش بسیار مهمی دارد. در واقع دکتر کامپورزیت دندان از این ماده که شباهت زیادی به دندان طبیعی دارد، هم در زمینه رفع مشکلات ظاهری دندان و هم برای ترمیم دندان استفاده می‌کند. در سال‌های اخیر که اطلاعات و دانش پزشکی عموم جامعه سطح بالاتری پیدا کرده است، روزانه افراد بسیاری برای انجام اقدامات زیبایی دندانپزشکی به دکتر و متخصص کامپوزیت دندان مراجعه می‌کنند. در این محتوا به صورت اختصاصی به استفاده از کامپوزیت در شاخه دندانپزشکی زیبایی توسط دکتر کامپوزیت دندان پرداخته می‌شود.

کامپوزیت دندان به زبان ساده

نمونه کار دکتر کامپوزیت در تهران
نمونه کار دکتر کامپوزیت در کلینیک سیمادنت
(ارتودنسی + کامپوزیت ونیر)

شاید تصور اینکه کسی تا به حال نام کامپوزیت دندان را نشنیده باشد، سخت باشد. با این وجود تمام افرادی که با این خدمت دندانپزشکی آشنا هستند، دقیقاً نمی‌دانند که کامپوزیت دندان چیست و تفاوت آن با سایر خدمات زیبایی دندانپزشکی چیست. ما در اینجا به طور دقیق به این سوال پاسخ خواهیم داد.
کامپوزیت دندان یک ماده خمیری مانند است که بر روی دندان قرار گرفته و به آن فرم داده می‌شود و با استفاده از نور آبی به دندان چسبانده می‌شود. با استفاده از کامپوزیت دندان، عیوب ظاهری دندان را به خوبی می‌توان برطرف کرد. استفاده از کامپوزیت در دندانپزشکی تنها به زیبایی محدود نمی‌شود و در ترمیم همرنگ دندان هم کاربرد دارد. در ادامه به اهمیت کار یک متخصص کامپوزیت دندان و نتایج کار او پرداخته شده است.

متخصص کامپوزیت دندان کیست؟

اگر بخواهیم به صورت دقیق و علمی این سوال را پاسخ دهیم، بهتر است بدانید که در علم دندانپزشکی هیچ تخصصی دقیقاً با نام متخصص کامپوزیت دندان وجود ندارد؛ با این وجود دندانپزشک متخصص ترمیمی فردی است که چندین سال در این حوزه آموزش دیده و تخصص کسب کرده است. این متخصص تمامی اقدامات ترمیم و زیبایی دندان را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. بنابراین دکتر کامپوزیت دندان همان دندانپزشک زیبایی ترمیمی است.

البته دقت داشته باشید که دندانپزشکان عمومی نیز کامپوزیت دندان را انجام می‌دهند. ولی مطمئناً فردی که علاوه بر دوره دندانپزشکی عمومی، چند سال هم به صورت تخصصی در حوزه ترمیم دندان آموزش دیده است، در الویت انتخاب قرار دارد.

خلق لبخندی به همین زیبایی توسط دکتر کامپوزیت دندان

متخصص کامپوزیت دندان برای کامپوزیت ونیر
متخصص کامپوزیت دندان برای کامپوزیت ونیر

فیلم کامپوزیت ونیر توسط دکتر کامپوزیت دندان سیمادنت کلینیک

آیا من به کامپوزیت دندان نیاز دارم؟

دکتر کامپوزیت دندان چه مشکلاتی را برطرف می‌کند؟

دکتر کامپوزیت دندان می‌تواند به بهترین شکل ممکن مشکلات و عیوب ظاهری دندان را با استفاده از کامپوزیت دندان رفع کند. این مشکلات عبارتند از:

اصلاح بدرنگی دندان توسط متخصص کامپوزیت دندان

بد رنگی دندان: بد رنگی قطعاً اولین نکته منفی در ظاهر دندان‌هاست که به چشم می‌آید. شاید شما دندان‌هایی مرتب داشته باشید ولی همین بد رنگی و تیرگی می‌تواند به طور کامل زیبایی دندان‌ها و لبخند شما را بگیرید. در صورتی که بدرنگ بودن دندان‌ها به تشخیص متخصص کامپوزیت دندان با روش‌های دیگر اصلاح طرح لبخند مانند سفید کردن و بلیچینگ قابل رفع نباشد، بهترین راه‌‌حل استفاده از کامپوزیت دندان است.

دندان‌ کوتاه یا بدفرم: برای داشتن لبخندی زیبا علاوه بر رنگ و ردیف بودن دندان‌ها، اندازه و فرم دندان هم بسیار اهمیت دارد. اگر دندان‌های جلو به هر علیت از جمله ژنتیک و یا ساییده شدن کوتاه باشد در زمان خندیدن، لبخند زیبایی خلق نمی‌شود. در نتیجه برای اصلاح طرح لبخند این افراد می‌توان از کامپوزیت دندان کمک گرفت.

اصلاح دندان‌های کوتاه توسط دکتر کامپوزیت دندان
درمان فاصله بین دندان توسط متخصص کامپوزیت دندان در تهران

فاصله بین دندان‌ها: فواصل بین دندانی به شدت تاثیر نامطلوبی بر روی زیبایی لبخند و چهره می‌گذارد. برای رفع این مشکل نیز در صورت مشاوره با دکتر کامپوزیت دندان و در صورتی که نیازی به ارتودنسی دندان وجود نداشته باشد، می‌توان با کامپوزیت این فاصله‌ها را برطرف کرده و لبخندی زیبا آفرید.

دندان شکسته: در صورتی که بر اثر مواردی مانند ضربه دیدن، دندان‌های فرد مخصوصاً دندان‌های جلو دچار شکستگی شود، می‌توان به خوبی با کامپوزیت دندان، این دندان‌ها را اصلاح کرده و لبخندی زیبا خلق کرد.

اصلاح دندان شکسته توسط بهترین دکتر کامپوزیت دندان

مشاوره با متخصص کامپوزیت دندان در کلینیک سیمادنت

دریافت نوبت

نمونه کار دکتر کامپوزیت دندان سیمادنت
نمونه کار دکتر کامپوزیت دندان سیمادنت

بهترین دکتر کامپوزیت دندان در کلینیک سیمادنت

از آنجایی که کامپوزیت دندان به شدت مورد تقاضای مراجعین کلینیک‌های دندانپزشکی قرار گرفته است و افراد زیادی مخصوصاً جوانان به دنبال انجام آن هستند، پزشکان متعددی کامپوزیت دندان را ارائه می‌کنند. در نتیجه پیدا کردن دکتری با تخصص بالا در این زمینه شاید کمی سخت باشد. در ادامه تمامی فاکتورهایی که به متخصصین کامپوزیت دندانِ کلینیک سیمادت را نسبت به سایر دندانپزشکان این حوزه برتری می‌دهد، بررسی شده است.

ارائه خدمات طبق نیاز بیمار و نظر متخصص

همانطور که قبلتر گفته شد، با استفاده از کامپوزیت دندان می‌توان مشکلات متعدد دندانی را برطرف کرد؛ با این وجود در برخی از موارد و با توجه به تشخیص دکتر کامپوزیت شاید بتوان با استفاده از درمان‌های بهتری نسبت به کامپوزیت، مشکل بیمار را برطرف کرد. در کلینیک سیمادنت به دلیل حضور دندانپزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف می‌توان بعد از مشاوره با متخصصان کلینیک بهترین روش درمانی را به بیمار پیشنهاد کرد.

به عنوان مثال برای افرادی که دارای فواصل زیاد بین تمام دندان‌ها هستند و می‌خواهند کامپوزیت دندان انجام دهند، بهتر است با متخصص ارتودنسی نیز مشاوره داشته باشند و در نهایت درمان مناسب را انجام دهند. به این ترتیب تمامی خدمات دندانپزشکی در بالاترین سطح کیفیت زیر یک سقف توسط دندانپزشکان متخصص سیمادنت ارائه می‌شود.

استفاده از کامپوزیت‌های مرغوب و باکیفیت

در کلینیک دندانپزشکی سیمادنت، همواره تلاش شده است در تمامی خدمات دندانپزشکی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد استفاده شود. در نتیجه دکتر کامپوزیت دندان سیمادنت از کامپوزیت‌های بسیار با کیفیت استفاده کرده و اصلاح طرح لبخند بیمار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت چالش مهم متخصص کامپوزیت

رنگ کامپوزیت دندان یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی آن محسوب می‌شود. در صورتی که رنگ دندان‌های کامپوزیت شده با یکدیگر و یا با دندان‌های طبیعی فرد همخوانی نداشته باشد، تاثیر منفی در زیبایی چهره و لبخند فرد خواهد گذاشت. متخصص کامپوزیت دندان در کلینیک سیمادنت بر این مسئله به شدت تأکید داشته و در صورتی که رنگ کامپوزیت بعد از اجرا مناسب نباشد، تا چندین مرحله آن را تغییر خواهد داد تا رضایت مراجعه کننده حاصل شود.

انتخاب رنگ کامپوزیت در کلینیک سیمادنت تا حدی دقیق انجام می‌شود که حتی در زمان انتخاب رنگ، نور محیطی نیز به نحوی تنظیم می‌شود که خطای چشم به حداقل برسد و مناسب‌ترین رنگ برای بیمار انتخاب شود.

مقایسه رنگ کامپوزیت و لمینت دندان

توجه داشته باشید که به دلیل اینکه کامپوزیت دندان بدون نیاز به لابراتوار و به صورت دستی و مستقیم انجام می‌شود، ممکن است رنگ کامپوزیت دقیقا مطابق آنچه که مد نظر بوده درنیاید. بنابراین دکتر کامپوزیت دندان در کلینیک سیمادنت امکان تغییر چند مرحله‌ای رنگ کامپوزیت را برای مراجعین خود فراهم کرده است تا در نهایت کامپوزیت دندان دقیقاً همان چیزی که مد نظر فرد بوده است دربیاید؛ پس از نظر انتخاب رنگ کامپوزیت دندان (چالش بسیاری از مراجعین) در کلینیک سیمادنت آسوده خاطر باشید.

از سویی دیگر در مورد لمینت دندان که یک خدمت دندانپزشکی زیبایی غیر مستقیم (در لابراتوار ساخته می‌شود) است این مورد کاملاً متفاوت است. روکش‌های لمینت دندان به دلیل اینکه در لابراتوار و به صورت همزمان ساخته می‌شوند، دقیقاً رنگ تمامی آن‌ها یکسان و مطابق همان رنگی است که در ابتدا انتخاب شده است. در نتیجه چالش تغییر رنگ در مورد لمینت دندان وجود ندارد.

ماندگاری طولانی با انتخاب دکتر خوب کامپوزیت دندان

بی شک هر فردی که برای انجام درمان و یا اقدامات زیبایی دندانپزشکی مراجعه می‌کند، تمایل دارد که با توجه به میزان هزینه‌ای که پرداخت می‌کند ماندگاری آن درمان طولانی مدت باشد.

ماندگاری و طول عمر کامپوزیت دندان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که مهمترین آن‌ها مرغوبیت مواد مورد استفاده و تبحر و مهارت متخصص کامپوزیت دندان است. همانطور که پیشتر اشاره شد، در کلینیک دندانپزشکی سیمادنت، به علت حضور دندانپزشکان باتجربه و متبحر و همچنین استفاده از کامپوزیت‌های با کیفیت، مراجعین در صورت رعایت مراقبت‌ها و بهداشت دهان و دندان، از نظر میزان ماندگاری کامپوزیت دندان آسوده خاطر باشند. در صورت رعایت مراقبت‌ها، کلینیک سیمادنت خود را موظف به ارائه خدمات رایگان (گارانتی تا ۵ سال) می‌داند.

اما مراقبت‌های بعد از کامپوزیت دندان بسیار حائز اهمیت است، زیرا توجه به نکاتی که خواهیم گفت طول عمر کامپوزیت را بالا خواهد برد که شامل موارد زیر می باشد؛

مراقبتهای کامپوزیت از زبان دکتر کامپوزیت دندان
  • پرهیز از شکستن تخمه و آجیل با دندان‌های کامپوزیت شده؛ این کار می‌تواند موجب لب پریدگی آن‌ها شود.
  • رعایت بهداشت دهانی با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن.
  • ویزیت دندان‌ها برای اطمینان از سلامت آن‌ها.
  • مسواک زدن دندان‌ها پس از خوردن چای یا قهوه؛ به این ترتیب تا از رنگ گرفتن کامپوزیت دندان جلوگیری می‌شود.
  • پرهیز از مصرف نوشیدنی‌های الکلی و دخانیات.

مشاوره با متخصص کامپوزیت دندان در کلینیک سیمادنت

دریافت نوبت

مراحل انجام کامپوزیت توسط متخصص کامپوزیت دندان در سیمادنت

ابتدا پیش از هر اقدامتی لازم است که سلامت دندان‌ها و لثه مورد معاینه و بررسی قرار بگیرد، تا در صورت مشاهده التهاب لثه‌ها، آن‌ها را درمان و سپس مراحل کامپوزیت کردن دندان را شروع می‌کنند. در مرحله بعد پاکسازی سطح دندان‌ها با یک برس انجام شده و در مرحله بعد انتخاب رنگ کامپوزیت با توجه به سلیقه فرد و تشخیص دکتر کامپوزیت دندان انجام می‌شود.

فیلم مراحل کامپوزیت دندان

پس از انتخاب رنگ مناسب، متخصص کامپوزیت دندان سطح دندان‌ها کاملا خشک کرده و بعد از آن از مواد کامپوزیت را بر روی دندان‌ها قرار داده و به آن فرم می‌دهد و با استفاده از نور آبی آن را سخت و سفت می‌کند. در پایان به منظور براق شدن روی دندان‌های کامپوزیت شده را پولیش می‌کشد.

همانطور که می دانید تجربه و مهارت یک دندانپزشک است که یک کامپوزیت دندان را به زیبایی شکل می دهد. یک متخصص کامپوزیت دندان باید تمام خدمات را به نحو احسنت به مراجعه کننده خود بدهد، تا با رضایت کامل از آنجا خارج شود. برای اینکه آدرس یک متخصص کامپوزیت دندان در تهران را بدست بیاورید، می توانید از سایتهای معتبر استفاده کنید.

مشاوره حضوری با دکتر کامپوزیت دندان در شمال تهران

اگر ساکن مناطقی همانند نیاوران، اقدسیه، زعفرانیه، جردن، شریعتی، میرداماد، پاسداران و سایر محله‌های این مناطق هستید و برای انجام کامپوزیت دندان قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در شمال تهران را دارید، می‌توانید به مطب شریعتی سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران،شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد،ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه ۳، واحد ۱۱

کلینیک شریعتی سیمادنت

مشاوره حضوری با متخصص کامپوزیت دندان در غرب تهران

علاوه بر مناطق شمالی تهران، کلینیک سیمادنت در غرب تهران نیز شعبه‌ای دیگر دارد و شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حضوری و نیز انجام کامپوزیت دندان به شعبه ستارخان سیمادنت مراجعه کنید. در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران، جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در اطراف منزل خود را دارید، می‌توانید به مطب ستارخان سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، بین خیابان شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵

کلینیک سیمادنت ستارخان

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره آنلاین