عکس ارتودنسی : جلو بودن فک پایین ( کیس ۴)

درمان جلو بودن فک پایین

تصاویر بعد از درمان

تصاویر قبل از درمان

جلو بودن فک پایین یکی از عارضه‌هایی است که بهتر است برای دستیابی به نتیجه مطلوب، بهتر است که در سنین پایین انجام شود. چنانچه شدت آندربایت زیاد باشد و درمان آن در بزرگسالی انجام شود، ممکن است علاوه بر ارتودنسی به جراحی فک نیاز خواهد بود و بالطبع هزینه‌های بیشتری به همراه خواهد داشت. 

متخصص ارتودنسی برای تشخیص وضعیت دندان‌ها و همینطور نحوه قرارگیری فک‌ها، به دقت آنها را بررسی کرده و در مواقعی نیاز به عکس ارتودنسی است. بعد از این مرحله ارتودنتیست، هزینه‌ ارتودنسی را به فرد مراجعه کننده اعلام می‌کند.

قبل و بعد درمان ارتودنسی ثابت برای بیماری با مشکل جلو بودن فک پایین ( آندربایت ) و کراس بایت شدید یک طرفه بدون کشیدن دندان و بدون انجام جراحی فک با استفاده از سیستم دیمون که درمان ایشان طی ۲۰ ماه انجام شده است. سیستم دیمون برای بیمارانی که امکان نکشیدن دندان در طرح درمانشان وجود دارد بسیار کمک کننده می‌باشد و مزایای بسیاری برای بیمار و درمانگر به همراه خواهد داشت.
بدیهی است بسیاری از بیماران با ناهنجاری دندانی،فکی تمایلی به کشیدن دندان و جراحی فک ندارند. چنانچه یک ناهنجاری فکی بدون جراحی فک و به صرف ارتودنسی برطرف گردد به آن ارتودنسی کاموفلاژ (جبرانی) اتلاق می شود. برای این بیمار خوش شانش ما این امر محقق شد و نتیجه رضایتبخشی بدست آمد. البته در همه کیس های با ناهنجاری جلو بودن فک پایین این امر میسر نیست و بعضا کشیدن دندان و عمل جراحی فک نیز مورد نیاز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی، مشاوره و هزینه‌های ارتودنسی می‌توانید با شماره‌های درج شده در کلینیک سیمادنت تماس حاصل فرمایید.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]

سیمادنت در واتس آپ

از طریق واتساپ میتوانید پرسش های خود را به همراه عکس و فیلم ارسال نمایید و در اسرع وقت پاسخ را از کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت دریافت نمایید.

ارتباط با واتساپ ارسال پیام
مشاوره آنلاین