بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران (زعفرانیه، شریعتی، ستارخان)

سیمادنت بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

انجام درمان‌های دندانپزشکی برای بسیاری از افراد کمی نگران کننده است زیرا آنقدر تجربه‌های ناخوشایدی از دندانپزشکی داشتند و یا به گوششان خورده که منجر به این ترس شده است. ولی با شناسایی و مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی مانند هر شاخه دیگری از پزشکی و درمان می‌توان این ترس را از بین برده و انجام درمان‌های دندانپزشکی را به تجربه‌ای خوشایند تبدیل کرد. این محتوا را تا انتها مطالعه کرده تا با مهمترین ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی آشنا شوید.

کلینیک دندانپزشکی: درمان + زیبایی

فهرست محتوا

بدیهی است که کلینیک دندانپزشکی نیازی به توضیح و تفسیر ندارد و در یک کلام، کلینیکی متشکل از دندانپزشکان متخصص است که به ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی می‌پردازند. با این که این تعریف بسیار واضح است ولی در تشخیص اینکه چه کلینیکی را می‌توان به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی معرفی کرد و بدون هیچ دغدغه‌ای برای دریافت هرگونه خدمات دندانپزشکی به آن مراجعه کرد، جای بحث است!

کلینیک دندانپزشکی یا مطب دندانپزشکی؟!

انجام درمان‌های دندانپزشکی زیر یک سقف، مشاوره با متخصصین حاذق در شاخه‌های مختلف دندانپزشکی، تعداد دندانپزشکان و دستیاران بیشتر، معطلی کمتر، همه تنها بخشی از مزایای مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در مقایسه با مطب دندانپزشکی است. مراجعه به مطب دندانپزشکی به دلیل وقت محدودتر، حضور تنها یک متخصص، نیاز به مراجعه به مطبی دیگر برای انجام سایر خدمات دندانپزشکی و معطلی‌های بیشتر معمولاً زیاد مورد استقبال مراجعین و بیماران قرار نمی‌گیرد.

ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی

حال که برتری کلینیک دندانپزشکی نسبت به مطب دندانپزشکی مشخص شد. لازم است انتخابی درست میان تمامی کلینیک‌های دندانپزشکی اطراف خود داشته باشید تا خدمات مورد انتظارتان را در بالاترین سطح کیفی دریافت کنید.

چرا کلینیک دندانپزشکی سیمادنت را انتخاب کنید؟ (بر روی موارد مورد نظر کلیک کنید!)

حضور متخصصان باتجره و ارائه خدمات با کیفیت

در یک کلینیک دندانپزشکی تخصصی، برای ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی در بالاترین سطح لازم است از همکاری با بهترین متخصصین دندانپزشک بهره برد. در نتیجه می‌توان با خیالی آسوده برای انجام تمامی خدمات دندانپزشکی به یک کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد و خدمات با کیفیت دریافت نمود.

کلینیک تخصصی سیمادنت به مدیریت یک متخصص ارتودنسی حرف های، دکتر مسعود داودیان اداره می‌شود. دکتر داودیان به عنوان یک ارتودنتیست، به شدت به نظم و انضباط، مسئولیت در برابر بیماران و ارائه درست خدمات دندانپزشکی متعهد هستند. همین تعهد اخلاقی و کاری ایشان در زمینه مدیریت دندانپزشکان کلینیک سیمادنت نیز وجود داشته و در انتخاب همکاران خود نیز لحاظ می‌کنند. بنابراین بیماران می‌توانند از جهت تعهد کلینیک سیمادنت در ارائه خدمات اصولی و با کیفیت آسوده خاطر باشند. در کلینیک سیمادنت شما با اطمینان خاطر بهترین‌های دندانپزشکی را ملاقات خواهید کرد:

کادر درمان حرفه‌ای و خوش برخورد

علاوه بر متخصصین و دندانپزشکان، سایر کادر درمان از جمله منشی و دستیاران دندانپزشکی بیشترین برخورد را بیماران و مراجعین دارند. در نتیجه برخورد محترمانه و پاسخگویی صبورانه می‌تواند در ایجاد حس خوشاید برای بیمار بسیار موثر باشد.  

رعایت پروتکل‌های بهداشتی

در هر محیط درمانی از بیمارستان‌ها تا درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی حرف اول را می‌زند. بیماری که برای درمان به یک کلینیک دندانپزشکی تمیز و مقید به استانداردهای بهداشتی مراجعه می‌کند دیگر هیچ نگرانی از بابت ابتدا به بیماری و یا ایجاد عفونت بعد از درمان خود نخواهد داشت. کلینیک سیمادنت همواره به تصدیق بیماران مجموعه از بهترین و تمیزترین کلینیک‌های دندانپزشکی بوده است.

دسترسی آسان

بسیاری از خدمات دندانپزشکی مانند ارتودنسی دندان و ایمپلنت دوره درمانی طولانی داشته و نیاز به چندین جلسه مراجعه به کلینیک خواهد بود. در نتیجه لازم است بیمار از نظر رفت و آمد و دسترسی به مرکز درمانی چندان مشکلی نداشته باشد. در صورتی که کلینیک دندانپزشکی شامل چندین شعبه فعال در سطح شهر باشد، دسترسی بیمار بسیار ساده‌تر خواهد بود. کلینیک دندانپزشکی سیمادنت با دو شعبه فعال در غرب و شمال تهران، دسترسی بیماران را آسان‌تر نموده است.

بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران زعفرانیه
بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران زعفرانیه
کلینیک دندانپزشکی سیمادنت شعبه شریعتی
کلینیک دندانپزشکی سیمادنت شعبه شریعتی
کلینیک دندانپزشکی سیمادنت شعبه ستارخان
کلینیک دندانپزشکی سیمادنت شعبه ستارخان

ارائه مشاوره رایگان و پشتیبانی مستمر بیماران

کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت به نحوه فعالیت می‌کند که امکان ارتباط مستقیم بیماران در شبکه‌های اجتماعی از جمله واتس اپ، اینستاگرام و تلگرام را فراهم کرده است. به این ترتیب بیماران می‌توانند با فرستادن تصاویری از دندان‌ها و حتی رادیوگرافی خود مشاوره رایگان دریافت کنند.

بسیاری از بیماران نیاز دارند پیش از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی، درباره روند درمان خود اطلاعات کلی داشته و مشاوره دریافت کنند. همچنین در طول برخی از درمان‌های دندانپزشکی مانند ارتودنسی که معمولاً چند ماه طول می‌کشد نیز لازم است که بیمار بتواند بدون نیاز به مراجعه حضوری برخی از سوالات خود را بپرسد.

فراهم کردن شرایط ویژه دندانپزشکی برای اطفال و کودکان

معمولاً کودکان به دلیل دیدن تجهیزات و شنیدن صدای آن‌ها و گاهاً دردی که حین انجام درمان‌های دندانپزشکی احساس می‌کنند، حس ناخوشایندی نسبت به دندانپزشکی دارند. به همین خاطر بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی فضایی ویژه کودکان تعبیه می‌کنند و دندانپزشک متخصص اطفال درمان‌‌های دندانپزشکی کودکان را انجام می‌دهد.

در کلینیک دندانپزشکی سیمادنت با حضور بهترین متخصصین دندانپزشکی اطفال و در اتاقی مجزا و مخصوص کودکان سعی بر ایجاد احساس مطلوب برای کودکان می‌کند تا درمان‌های دندانپزشکی آن‌ها در بهترین شرایط انجام شود.

شاید شنیده باشید که برخی از کودکان به دلایل مختلف از جمله سن کم کودک و یا ابتلا به برخی از بیماری‌ها، همکاری لازم را با دندانپزشک خود ندارند؛ در نتیجه لازم است در چنین مواردی دندانپزشکی کودکان با بیهوشی انجام شود. کلینیک سیمادنت با همکاری متخصص بیهوشی اطفال امکان انجام درمان‌های دندانپزشکی کودکان با بیهوشی را به صورت تخصصی فراهم کرده است.

اعلام شفاف و بدون ابهام قیمت‌ها و تعرفه دندانپزشکی

دریافت منصفانه هزینه خدمات دندانپزشکی، امکان پرداخت چند مرحله‌ای و نیز اعلام کاملاً واضح و روشن تعرفه‌ها انتظاراتی است که به حق، تمامی مراجعین از کلینیک دندانپزشکی مورد نظر خود دارند. کلینیک دندانپزشکی سیمادنت همواره سعی داشته است که تمامی هزینه‌های خدمات دندانپزشکی را کاملاً شفاف به بیماران اعلام کند. از این رو برخلاف سایر کلینیک‌های دندانپزشکی، به صورت دقیق تمامی هزینه‌ها در سایت کلینیک سیمادنت در صفحه هزینه دندانپزشکی اعلام شده است.

استفاده از تجهیزات به روز دنیا

برخورداری از تخصص، فضای دلنشین و کادر درمان متبحر، تنها دلایل مراجعه به یک کلینیک درمان نخواهد بود؛ استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته دندانپزشکی علاوه بر افزایش دقت درمان، می‌تواند در بهبودی سریعتر بیمار نیز بسیار موثر باشد.

سیمادنت کلینیک با به کارگیری بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات دندانپزشکی، از جدیدترین روش‌های درمان‌های دندانپزشکی استفاده می‌کند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به لیزر دندانپزشکی اشاره کرد که سبب می‌شود بیمار در طول درمان کمترین میزان درد، ناراحتی و خونریزی داشته باشد.

چگونه می توان بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران را انتخاب کرد؟

تمام کلینیک های دندانپزشکی به منظور خدمات رسانی پزشکی برای دهان و دندان فعالیت می کنند که امروزه به تعداد این کلینیک ها افزوده شده است اما سوال اینجاست که کدام کلینیک را باید انتخاب کرد که با خیال راحت درمان و زیبایی دندان‌های خود از جمله اصلاح طرح لبخند را به آنها بسپارید. امروزه سایت های بسیاری اقدام به تبلیغ در مورد کلینیک‌های دندانپزشکی کرده‌اند که می‌توانید با خواندن در مورد پزشکان کلینیک، تجهیزات کلینیک و نوع خدمات رسانی اطلاعات خود را در مورد این مراکز افزایش دهید و با اطمینان خاطر کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همه چیز در مورد بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران که باید بدانید

همانطور که در این مطلب بیان کردیم برای اینکه بتوانید بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران را انتخاب کنید باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که شامل انتخاب کلینیکی که بهترین پزشکان و متخصصین را در زمینه دندانپزشکی را داشته باشند و دیگر نکته مهم در انتخاب بهترین کلینیک، انتخاب کلینیکی است که به تمام تجهیزات دندانپزشکی مجهز باشد تا بتوانند بهترین خدمات را به بیماران بدهند زیرا خدمات رسانی خوب به بیماران اولویت اول بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی می‌باشد که موجب رضایت بیمار می‌شود و در نهایت بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران نیز شناخته خواهد شد.

حضور بهترین متخصصین ارتودنسی و جراحی فک در افتتاحیه شعب جدید سیمادنت

حضور دکتر عباسی جراح فک در افتتاحیه شعب سیمادنت کلینیک
حضور دکتر محسن عباسی جراح فک و صورت در افتتاحیه شعب سیمادنت کلینیک
حضور دکتر همت پور متخصص ارتودنسی در افتتاحیه سیمادنت کلینیک
حضور دکتر سیامک همت پور متخصص ارتودنسی در افتتاحیه شعب سیمادنت کلینیک
حضور دکتر درویش پور و دکتر قریشی متخصص ارتودنسی در افتتاحیه سیمادنت کلینیک
حضور دکتر هادی درویش پور و دکتر قریشی متخصص ارتودنسی در افتتاحیه شعب سیمادنت کلینیک
حضور دکتر فراهانی متخصص ارتودنسی در افتتاحیه سیمادنت کلینیک
حضور دکتر فراهانی متخصص ارتودنسی در افتتاحیه شعب سیمادنت کلینیک

دسترسی به بهترین دندانپزشکی شمال تهران (زعفرانیه)

دسترسی به بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران یکی از دغدغه‌های ساکنین این مناطق است؛ بسیاری از افراد آنقدر دیر برای رسیدگی به دندان‌های خود اقدام می‌کنند که ناراحتی آن‌ها به مرحله‌ای خواهد رسید که با درد بسیار زیاد تنها می‌خواهند خود را به نزدیک‌ترین کلینیک دندانپزشکی برسانند! اگر شما هم جزء این دسته بوده و یا فردی هستید که همواره به فکر سلامت دندان‌های خود بوده و هستید لازم است بهترین مطب دندانپزشکی را در نزدیکی محل سکونتتان شناسایی کنید. اگر شما ساکن زعفرانیه و یا مناطق اطراف آن هستید، در این مطلب ما شما را با بهترین کلینیک دندانپزشکی در زعفرانیه آشنا خواهیم کرد تا برای دریافت تمامی خدمات دندانپزشکی خود به این مرکز تخصصی مراجعه کنید.

مناطقی که در مجاورت کلینیک دندانپزشکی سیمادنت شعبه زعفرانیه هستند عبارتند از:

ولنجک

تجریش

محمودیه

شمیرانات

دربند

دزاشیب

مشاوره حضوری در بهترین کلینیک دندانپزشکی شمال تهران

اگر ساکن مناطقی همانند ولنجک، تجریش، محمودیه، شمیرانات، دربند، دزاشیب و سایر محله‌های این مناطق هستید و قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در شمال تهران را دارید، می‌توانید به مطب زعفرانیه سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نبش خیابان ب، ساختمان پزشکان ب، طبقه اول، واحد ۴

دریافت نوبت

دسترسی به بهترین دندانپزشکی شرق و شمال شرقی تهران

به جرات می‌توان گفت که کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی در  شهر تهران شناخته می شود، لازم به ذکر است این مجموعه چندین شعبه در سطح تهران دارد که یکی از شعب پرمراجعه این کلینیک واقع در خیابان شریعتی است‌.

این شعبه علاوه بر دسترسی آسان دارای پرسنل مجرب ، کادرپزشکی متبحر و همچنین تجهیزات و امکانات بروز می باشد. لوکیشن و موقعیت مکانی این کلینیک باعث شده افرادی که در شرق و شمال شرقی تهران و اطراف آن مانند حوالی قلهک، میرداماد و ظفر سکونت دارند نیز  به راحتی بتوانند به این مجموعه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که دسترسی آسان به مترو شریعتی موجب شده افرادی که قصد دارند از نقاط مختلف تهران به شعبه سیمادنت در شریعتی مراجعه نمایند با شلوغی‌های ناشی از ترافیک مواجعه نشوند، چرا که کلینیک دندانپزشکی ما دقیقاً روبروی مترو واقع شده است.

مناطقی که در مجاورت کلینیک دندانپزشکی سیمادنت شعبه شمال شرق هستند عبارتند از:

سیدخندان

پاسداران

کارگر شمالی

قلهک

دروس

میرداماد

مشاوره حضوری در بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق و شمال شرقی تهران

اگر ساکن مناطقی همانند سیدخندان، پاسداران، قلهک، دروس، شریعتی، میرداماد و سایر محله‌های این مناطق هستید و قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در شرق و شمال شرقی تهران را دارید، می‌توانید به مطب شریعتی سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه ۳، واحد ۱۱

دریافت نوبت

دسترسی به بهترین دندانپزشکی غرب تهران

مدیریت کلینیک سیمادنت همواره به فکر گسترش شعب کلینیک دندانپزشکی خود بوده و جهت دسترسی ساده‌تر مراجعین، شعبه‌ای در غرب تهران واقع در خیابان ستارخان تاسیس کرده است. شعبه ستارخان سیمادنت همواره یکی از شعب پر مراجعه این کلینیک بوده و به دلیل وجود تجهیزات پیشرفته متعدد از جمله اسکنر و پرینتر سه بعدی یکی از مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی تهران به حساب می‌آید.

شعبه ستارخان کلینیک سیمادنت برای گستره وسیعی از مناطق غرب و مرکز تهران دسترسی بسیار آسانی دارد؛ افرادی که از مناطق اطراف از جمله مناطق زیر تمایل دارند به کلینیک دندانپزشکی خوب در غرب تهران مراجعه کند، کلینیک سیمادنت در ستارخان بهترین انتخاب است:

صادقیه

توحید

جنت آباد

آزادی

گیشا

تهران سر

مشاوره حضوری در بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران

علاوه بر مناطق شمالی تهران، سیمادنت در غرب تهران نیز شعبه‌ای دیگر دارد و شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حضوری با بهترین متخصصین دندانپزشکی به شعبه ستارخان سیمادنت مراجعه کنید. در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران، جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید قصد مراجعه به یک مرکز دندانپزشکی در اطراف منزل خود را دارید، می‌توانید به مطب ستارخان سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، بین خیابان شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵

دریافت نوبت

رای شما ثبت شد
به اشتراک بگذارید :
[addtoany]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره آنلاین