ایمپلنت سوئیسی چیست؟ معروف ترین برندهای آن

ایمپلنت دندان
۰
(۰)

ایمپلنت یک روش درمانی رایج در دندانپزشکی به شمار می‌رود که به‌عنوان جایگزینی برای پر کردن جای خالی یک یا چندین دندان به کار می‌رود و از عوارض طولانی مدت خالی بودن دندان در قسمتی از دهان مثلا تحلیل لثه یا استخوان پیشگیری می‌کند. بهترین برند برای ایمپلنت، ایمپلنت سوئیسی است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم:

ایمپلنت ساخت کشور‌های مختلف

ایمپلنت‌های مختلفی در سراسر جهان تولید می‌شوند و تفاوت‌هایی در ساختار و جنس باهم دارند. کشور سوئیس نیز از پیشگامان تولید ایمپلنت دندان در جهان بوده و جزء ۵ کشور برتر در این زمینه شناخته می‌شود. هم‌چنین ایمپلنت‌های تولیدی این کشور از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. در ادامه به بررسی چند نوع از ایمپلنت‌های ساخت سوئیس می‌پردازیم که می‌تواند راهنمای جامع خوبی، برای انتخاب برند مورد نظر شما باشد.

انواع ایمپلنت سوئیسی

سوئیس سابقه طولانی در تولید انواع ایمپلنت دندان دارد و برای ساخت ایمپلنت، از تیتانیوم خالص یا آلیاژ تیتانیوم استفاده می‌کند. میزان ماندگاری و استحکام ایمپلنت، ارتباط مستقیمی با کیفیت تیتانیوم مورد استفاده و هم‌چنین تکنولوژی و ظرافت مورد استفاده در ساخت ایمپلنت دارد.

ایمپلنت سوئیسی

۵ برند معروف ایمپلنت دندانی سوئیس:

  • SPI ایمپلنت

ایمپلنت دندانی SPI سوئیسی از قدیمی ترین ایمپلنت‌های تولیدی کشور سوئیس به حساب می‌آید که کمپانی تومن مدیکال در سوئیس ساخت ایمپلنت این برند را بر عهده دارد. شرکت بن تاژ پارس، نمایندگی این برند در ایران می‌باشد. این ایمپلنت از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد و به این منظور، درجه A را از وزارت بهداشت کسب کرده است و به دنبال همین کیفیت و استحکام خوب، قیمت نسبتا بالایی دارد و به عنوان یک برند خوب و مورد اعتماد برای مدت طولانی به افراد توصیه می‌شود.

  • ایمپلنت اشترومن ITI

ایمپلنت اشترومن معروف‌ترین برند تولید ایمپلنت در سوئیس به شمار می‌رود و جزء ۳ برند برتر جهانی نیز هست. این برند شهرت جهانی خود را مدیون مهندسی دقیق ساختار قطعات این ایمپلنت است.

این ایمپلنت طبق استاندار‌های کیفی جهانی تولید شده و تحت آزمایشات و تحقیقات فراوانی قرار می‌گیرند، تا در نهایت ایمپلنت اشترومن تولید شود و با توجه به ساختار دقیقی که بر اساس شکل قرارگیری ایمپلنت در فک و نسبت به سایر دندان‌ها تعیین می‌شود.

ایمپلنتی است که برای سالیان طولانی افراد را از مراجعه دوباره به دندانپزشک بی نیاز می‌کند و احتمال شکستن ایمپلنت و نیاز به ترمیم نیز بسیار کم است. با توجه به کیفیت بالا ایمپلنت اشترومن، هزینه بالاتری هم نسبت به دیگر برند‌ها دارد. محبوبیت این برند تا حدی زیاد بوده که تاکنون شرکت‌های مختلفی در تلاش برای دستیابی به نمونه کپی از آن بوده‌اند.

  • ایمپلنت ایده (Ihdeh)

ایمپلنت ایده از ایمپلنت‌های با کیفیت سوئیسی به شمار می‌رود که با نام دکتر ایده یکی از دندان‌پزشکان معروف و خوش نام سوئیسی شناخته می‌شود. ایمپلنت ایده سابقه تولید چند ساله دارد و داشتن پایه‌هایی زاویه‌دار متمایز کننده این ایمپلنت، از سایر برند‌ها است.

این ایمپلنت کیفیت قابل قبولی دارد و در مقایسه با کیفیت خوب، قیمت مناسبی نیز دارد و به همین دلیل در ایران زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد .علاوه بر این، این برند تخفیف‌های متنوعی در طول سال ارائه می‌دهد که رغبت برای استفاده از آن را دو چندان نموده است.

کلینیک دندانپزشکی سیمادنت
بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

برندهای ایمپلنت

  • ایمپلنت بیودنتال

برندی نوپا در زمینه تولید ایمپلنت در سوئیس است که روز به روز خود را با دانش و تکنولوژی‌های جدید تطبیق می‌دهد و به همین جهت برندی در حال پیشرفت به شمار می‌رود که با همین اقدامات توجه افراد زیادی را در جهان به خود جلب کرده است. شرکت بیودنتال با تحولاتی که در طراحی و ساخت اباتمنت‌های زیرکونیا ایجاد کرده در ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. ویژگی اصلی ایمپلنت این برند، داشتن سه شیار در قسمت پایه و راحت بودن کاشت در استخوان فک است.

  • ایمپلنت TRI

از جدید ترین برند‌های تولید کننده ایمپلنت در سوئیس است که می‌توان گفت کپی بسیار ریزبینانه ای از ایمپلنت آمریکایی اسکرونت زیمر است که از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نمونه امریکایی خود ندارد. به دلیل نوپا بودن این برند، فعلا قیمت مناسبی در برابر کیفیت قابل قبول خود دارد. ولی به دلیل تازه تاسیس بودن هنوز در برخی کشور‌ها شناخته نشده است مثلا در ایران کمتر از ان استفاده می‌شود.

ایمپلنت دندان‌ها در کلینیک تخصصی دندان پزشکی

اگر شما هم قصد کاشت ایمپلنت برای یک یا چند دندان خود را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا، از مشاوره قبل از ویزیت کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت به همراه بررسی‌های بالینی، کمک بگیرید. به این منظور می‌توانید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید یا از طریق راه‌های تماس موجود در صفحه تماس با ما نسبت به هماهنگی وقت ویزیت اقدام کنید.

ویزیت اولیه در سیمادنت کلینیک شامل یک ارزیابی کامل بالینی خواهد بود. بدین ترتیب که بیمار ابتدا در جریان تمامی مشکلات دهان و دندان خود از جمله پوسیدگی های احتمالی قرار می گیرد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین دندانپزشک برای زیبایی و سلامت دندان های خود با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به صفحه هزینه دندانپزشکی مراجعه نمایید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]
مشاوره آنلاین