بهترین فوق متخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران
۰
(۰)

ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است. اما برای ایمپلنت دندان باید نزد دندانپزشک عمومی بروید یا متخصص ایمپلنت؟ اصلاً آیا تا به الان می‌دانستید که چقدر موفقیت این درمان به تبحر متخصص ایمپلنت وابسته است؟ ایمپلنت دندان یک درمان تقریباً دائمی است بنابراین اگر نزد یک متخصص ایمپلنت حرفه‌ای انجام نشود ممکن است علاوه بر به خطر انداختن سلامت شما، سبب هدر رفتن هزینه‌تان نیز بشود. بنابراین حتماً پیش از انجام این درمان به اندازه کافی درباره تفاوت متخصص ایمپلنت و دندانپزشک عمومی تحقیق کنید و درمان خود را توسط بهترین متخصص ایمپلنت در تهران انجام دهید.

ایمپلنت دندان چگونه انجام می شود؟

فهرست محتوا

برای کاشت دندان ابتدا متخصص ایمپلنت شرایط لثه و استخوان فک بیمار را بررسی کرده و امکان انجام ایمپلنت را ارزیابی می‌کند. سپس در شروع روند درمان یک پیچ تیتانیومی را به عنوان پایه (مشابه ریشه دندان) در محل بی‌دندانی داخل فک قرار می‌دهد. بعد از گذشت چند ماه که پایه به صورت کامل با استخوان فک جوش خورد، با قالب گیری از دندان و با استفاده از سمان یا پیچ، پروتز دندان ساخته شده بر روی پایه قرار می‌گیرد. این تنها یک تصویر کلی از روند ایمپلنت دندان بود و در این میان تبحر متخصص ایمپلنت در انجام صحیح درمان حرف اول را می‌زند.

ایمپلنت دندان توسط بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

قبل و بعد کاشت دندان توسط متخصص ایمپلنت سیمادنت

قبل از ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت دندان
قبل از ایمپلنت دندان
بعد از ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت دندان
بعد از ایمپلنت دندان

دریافت مستقیم نوبت متخصص ایمپلنت از کلینیک سیمادنت

دریافت نوبت

قبل و بعد از ایمپلنت دندان در کلینیک سیمادنت
قبل و بعد از ایمپلنت دو دندان

تفاوت متخصص ایمپلنت با دندانپزشک عمومی

دندانپزشکان پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی که شش سال است، می‌توانند ایمپلنت هم انجام دهند. ولی فردی که به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت شناخته می‌شود، کسی است که پس از پایان این دوره به دنبال دوره تخصصی ایمپلنت رفته است. در واقع این دوره هم نیاز به تخصص جداگانه و بیشتری دارد که چهار سال زمان آن طول می‌کشد.
پس از پایان این دوره، از متخصصین یک آزمون گرفته می‌شود که به صورت عملی و تئوری است. در صورت قبولی در این آزمون، متخصص ایمپلنت دندانی با بورد تخصصی به حساب می آیند. مطمئناً انجام ایمپلنت دندان توسط فردی که به صورت اختصاصی در این زمینه تحصیل کرده است بسیار بهتر از درمان توسط دندانپزشک عمومی است.

قبل و بعد از ایمپلنت دندان جلو
قبل و بعد از ایمپلنت دندان‌های جلو در کلینیک سیمادنت

چرا متخصص ایمپلنت کلینیک سیمادنت

ایمپلنت دندان یک درمان تقریباً زمان‌بر و بسیار حساس است به همین خاطر برای انجام این درمان حتماً باید به یک متخصص ایمپلنت حاذق مراجعه کرد. به این ترتیب بیمار دیگر نگرانی از بابت درمان ناصحیح و بروز عوارض بعد از ایمپلنت نخواهد داشت.

درمان توسط متخصصین حاذق و با تجربه

در کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت، متخصصین ایمپلنت و لثه بسیار با تجربه و حاذق حضور دارند. همین تجربه سبب می‌شود که بیمارانی با وضعیت دندانی پیچیده نیز درمان موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت در دنیا

بسیاری از دندانپزشکان برای کاهش هزینه‌ها، از ایمپلنت‌های بعضاً نامرغوب استفاده می‌کنند. همین مسئله در دراز مدت ممکن است باعث پس زدن ایمپلنت، عفونت و مشکلات دیگر شود. در کلینیک سیمادنت، تنها از بهترین برندهای ایمپلنت سوئیسی و کره‌ای استفاده می‌شود؛ به این ترتیب کیفیت خوب ایمپلنت در کنار تبحر متخصص ایمپلنت قطعاً صحت نتیجه درمان را تضمین می‌کند. البته که قیمت ایمپلنت مخصوصاً ایمپلنت‌های سوئیسی بیشتر است ولی کیفیت بسیار بالای آن ارزش این هزینه را دارد.

انجام ایمپلنت دیجیتال

متخصصین ایمپلنت سیمادنت برای بالا بردن کیفیت و دقت درمان ایمپلنت، از روشی به نام ایمپلنت دیجیتال یا به اصطلاح دقیقتر (Guided Implant) استفاده می‌کنند. به این ترتیب با استفاده از تکنولوژی‌های جدید محل دقیق برای قرار دادن پایه ایمپلنت در داخل لثه و استخوان فک مشخص می‌شود. بنابراین هم نتیجه درمان بهتر بوده و هم بیمار درد و ناراحتی کمتری خواهد داشت.

به کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های ایمپلنت

تجهیزات در علم پزشکی یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت درمان محسوب می‌شود. متخصص ایمپلنت در سیمادنت تمامی تجهیزات به روز از جمله لیزرهای بافت نرم لثه و اسکنرهای داخل دهانی دیجیتال را در اختیار دارد و با استفاده از این تجهیزات به روز روند درمان هم برای بیمار و هم برای درمانگر بسیار ساده‌تر پیش خواهد رفت.

امکان انجام ایمپلنت آرامبخشی

بسیاری از بیمارانی که کاندید انجام ایمپلنت دندان هستند، ممکن است به دلایل مختلفی از جمله مشکلات قلبی، فشار خون و بیماری‌های زمینه‌ای انجام این درمان برای آن‌ها ریسک‌هایی به دنبال داشته باشد. در چنین مواقعی متخصص ایمپلنت سیمادنت کلینیک با همکاری متخصص بیهوشی، جراحی ایمپلنت را تحت آرامبخشی یا سدیشن (خواب عمیق) انجام می‌دهند.

انجام سایر درمان‌های پیش نیاز ایمپلنت

در کلینیک سیمادنت، برای ارائه بهتر خدمات دندانپزشکی مخصوصاً ایمپلنت لازم است که وضعیت دهان و دندان‌های بیمار به طور کامل بررسی شود. ممکن است به تشخیص متخصص ایمپلنت، جهت حصول نتیجه بهتر درمان، لازم باشد برخی از درمان‌های دندانپزشکی ابتدا انجام شود و در نهایت جراحی ایمپلنت اجرا شود. به عنوان مثال برخی از افراد که مدت طولانی بعد از از دست دادن دندان اقدام به کاشت دندان می‌کنند. در چنین مواردی ممکن است دندان‌ها کمی حرکت کرده و فضای ایمپلنت دندان محدود شده باشد. در چنین مواردی گاهاً لازم است در ابتدا ارتودنسی انجام شده و فضای کافی برای کاشت دندان فراهم شود.

ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت در تهران چیست؟

مهارت و سرعت بالا در کارجراحی ایمپلنت دندان کمی طولانی بوده و سرعت عمل دندانپزشک می‌تواند موجب رضایت بیمار شود.
مهارت ارتباطی قویاین مهارت می‌تواند در ایجاد رابطه بین بیمار و دندانپزشک تاثیر مثبت داشته باشد.
به روز بودن دانش و اطلاعاتبهترین متخصص ایمپلنت باید خود را با دانش روز در زمینه دندانپزشکی آپدیت کرده و از جدیدترین تکنولوژی‌ها و متدها استفاده کند.
استفاده از بهترین برند ایمپلنتایمپلنت برندهای مختلفی دارد و در ایران موجود است. متخصص ایمپلنت می‌بایست بر اساس خواسته‌های بیمار بهترین برند را انتخاب کند.

معرفی بهترین متخصص ایمپلنت در سیمادنت کلینیک

بهترین فوق متخصص ایمپلنت در تهران

آیا متخصص ایمپلنت گارانتی ایمپلنت ارائه می‌کند؟

موفقیت درمان ایمپلنت دندان به تمامی شرایطی که تا به الان ذکر شد وابسته است. دو فاکتور مهم تبحر متخصص ایمپلنت و استفاده از برندهای مطرح و مرغوب دنیا معیارهای اصلی موفقیت درمان هستند. در نتیجه در کلینیک سیمادنت در صورتی که خود بیمار نیز مراقبت‌های بعد از ایمپلنت را به درستی انجام دهد، متخصص ایمپلنت به صورت مادام العمر سلامت ایمپلنت را گارانتی می‌کند.

خدمات بهترین متخصص ایمپلنت برای بیمار

ایمپلنت دندان جلو

اولین وظیفه متخصص ایمپلنت این است که بیمار را به خوبی معاینه کند. این متخصص وظیفه دارد درباره وضعیت کلی بیمار و اقداماتی که قرار است برای او انجام شود، توضیح دهد. همچنین لازم است تا به صورت دقیق درباره هزینه درمان وی توضیح داده شود. سپس در صورت درخواست بیمار برای ایمپلنت، پزشک رادیوگرافی و فوتوگرافی‌های لازم برای بیمار را می‌نویسد. بیمار پس از انجام آن و با در دست داشتن عکس‌ها شروع به جراحی ایمپلنت می‌نماید.
متخصص ایمپلنت باید راجع به پیچیدگی‌هایی که احتمال دارد در طول جراحی ایمپلنت رخ دهد، توضیحاتی ارائه کند. به عنوان مثال در مواقعی لازم است پیش از جراحی ایمپلنت، اقداماتی مانند پیوند استخوان، لیفت سینوس و حتی پیوند لثه به عنوان پیش نیاز ایمپلنت انجام شود. متخصص ایمپلنت بر اساس شرایط و وضعیت دهان و دندان‌های بیمار است که اولویت‌های درمانی را تعیین می‌کند.

بهترین متخصص ایمپلنت از چه برند ایمپلنتی استفاده می‌کند؟

برندهای ایمپلنت سیمادنت
اینفوگرافیک انواع برندهای ایمپلنت در سیمادنت

برندهایی که در ایران وجود دارد، برندهای کره‌ای، سوئیسی و آلمانی است. ایمپلنت‌های سوئیسی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، معمولاً گران‌ترین انواع ایمپلنت شناخته می‌شوند. ولی ایمپلنت‌های کره‌ای در کنار هزینه مناسبی که دارند، از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار هستند. در کلینیک سیمادنت، تمام برندهای معتبر ایمپلنت موجود در ایران از جمله اشترومن، نئودنت و البته ایمپلنت‌های کره‌ای وجود دارد.

 تاثیر متخصص ایمپلنت بر میزان موفقیت ایمپلنت

در کنار مهم بودن نوع برندی که برای ایمپلنت انتخاب می‌کنید، تخصص و تبحر متخصص ایمپلنت هم می‌تواند در نتیجه نهایی کاشت دندان بسیار تاثیرگذار باشد. برندهای سوئیسی به دلیل داشتن متریال بهتر می‌توانند به عنوان یک فاکتور بسیار مهم در موفقیت ایمپلنت شناخته می‌شود. اما هر چقدر هم که برند ایمپلنت عالی باشد، اگر متخصص ایمپلنت تبحر کافی در انجام جراحی ایمپلنت نداشته باشد، باز هم درمان خوبی انجام نمی‌شود. بنابراین ابتدا لازم است بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را شناخته و سپس طرح درمان را آغاز نمود.

سوالات متداول درباره متخصص ایمپلنت دندان

چرا باید ایمپلنت را فقط توسط بهترین متخصص ایمپلنت انجام داد؟

توجه داشته باشید که ایمپلنت دندان یک جراحی فوق العاده مهم است که اگر به خوبی انجام نشود ممکن است عوارضی مانند عفونت و یا پس زدن ایمپلنت بروز کند. بنابراین حتماً در ابتدا به اندازه کافی تحقیق کرده و سپس درمان را شروع کنید.

مدت زمان ایمپلنت دندان چقدر است؟

معمولاً از اولین مرحله ایمپلنت تا رسیدن به نتیجه آخر، بر اساس شرایط و وضعیت دهان و دندان‌های بیمار حدود ۳ تا ۶ ماه زمان خواهد برد.

برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان چه معیارهایی مهم است؟

متخصص ایمپلنتی که انتخاب می‌کنید حتماً باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. از بهترین برندهای ایمپلنت استفاده کند. از متدها و تکنولوژی‌های جدید ایمپلنت استفاده کند. تمامی درمان‌های لازم در حوزه ایمپلنت دندان را برای شما ارائه کند.

سخن آخر

شایان ذکر است کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت، دارای کادری مجرب متشکل از پزشکان متخصص در تمامی زمینه‌های دندانپزشکی است که به ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندان اعم از ارتودنسی، ایمپلنت و اصلاح طرح لبخند می‌پردازد. شما می‌توانید برای دریافت نوبت معاینه به صورت آنلاین از طریق صفحه تعیین وقت اقدام نمایید. در صورتی که پرسشی در خصوص ناهنجاری های دهان و دندانی خود دارید می توانید با متخصص ارتودنسی ما از طریق صفحه پرسش و پاسخ در میان بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن توسط متخصصین به پرسش شما پاسخ داده شود.

 

مشاوره حضوری با متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران

اگر ساکن مناطقی همانند نیاوران، اقدسیه، زعفرانیه، جردن، شریعتی، میرداماد، پاسداران و سایر محله‌های این مناطق هستید و قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی ایمپلنت دندان در شمال تهران را دارید، می‌توانید به مطب شریعتی سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه ۳، واحد ۱۱

دریافت نوبت

کلینیک شریعتی سیمادنت

مشاوره حضوری با متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران

علاوه بر مناطق شمالی تهران، سیمادنت در غرب تهران نیز شعبه‌ای دیگر دارد و شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حضوری با دندانپزشک ایمپلنت به شعبه ستارخان سیمادنت مراجعه کنید. در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران، جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید قصد مراجعه به یک مرکز دندانپزشکی در اطراف منزل خود را دارید، می‌توانید به مطب ستارخان سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، بین خیابان شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵

دریافت نوبت

کلینیک سیمادنت ستارخان

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]

دیدگاه ها:

  1. سما گفت:

    سلام ببخشید شما ایمپلنت فوری هم انجام میدید؟

  2. ساناز دانشور گفت:

    سلام برای ایمپلنت به یک دکتر دیگه مراجعه کردم اما برای ترمیم می خوام یه دکتر دیگه ای انتخاب، تاثیر منفی در روش درمان من نداره؟

    1. کلینیک تخصصی سیمادنت گفت:

      خیر مشکلی پیش نمی‌آید.

  3. صدف گفت:

    سلام وقت بخیر متخصص ایمپلنت تون ، ایمپلنت فوری رو پیشنهاد میدید؟ ریشه دندان و بکشن و همون موقع پایه های ایمپلنت و بزارن؟

  4. نازنین احمدی گفت:

    شما همیشه امیدوار کننده حرف میزنید و این خیلی خوبه

    1. سیمادنت کلینیک گفت:

      سپاس از حسن نظر شما دوست عزیز

  5. نسترن توحیدی گفت:

    کانال تلگرامی هم دارید؟

    1. سیمادنت کلینیک گفت:

      سلام دوست عزیز بله آدرس کانال تلگرامی کلینیک سیمادنت:
      https://t.me/simadent

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره آنلاین