عکس ارتودنسی : نامرتبی ملایم دندان‌ ها ( کیس ۳)

درمان نامرتبی ملایم دندان

تصاویر بعد از درمان

تصاویر قبل از درمان

نامرتبی ملایم دندان‌ها یا بهم ریختگی دندان‌ها از عارضه‌های دندانی است که می‌توان گفت. این عارضه در بین افراد ممکن است باشد که بر اساس آن روش‌های درمانی نیز از هم متفاوت است. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل و روش‌های درمانی آن بپردازیم.

دلایل نامرتبی ملایم دندان ها چه می تواند باشد؟

سوالی که به ذهن بسیاری از افراد خطور می‌کند این است که چرا دندان ها نامرتب رشد می‌کند؟ به نظر متخصص ارتودنسی این دلایل می‌تواند ژنتیکی و در پیش گرفتن عادت‌های بد در کودکی مانند مکیدن انگشت یا ناخن باشد. این دلایل برای متخصص ارتودنسی بسیار مهم است. زیرا جواب این سوالات، روال درمان را مشخص می‌کند.

روش های درمانی نامرتبی ملایم دندان ها.

اینکه چه روش‌هایی برای درمان نامرتبی ملایم دندان ها استفاده می‌شود، به میزان بهم ریختگی دندان‌های افراد بستگی دارد. هرچه سن فرد برای درمان کج بودن دندان‌ها کمتر باشد، نتیجه سریعتر عمل می‌کند. اما در کل برای نامرتبی ملایم دندان‌ها صرفا از روش ارتودنسی استفاده می‌شود و دیگر نیازی به اعمال جراحی نیست. حتی در مواقعی دیگر نیازی به کشیدن دندان‌ها نیز نمی‌باشد.

موضوع دیگر در مورد روش‌های درمانی نامرتبی ملایم دندان ها این است که زمان آن نسبت به درجه‌های شدید کمتر است و بیمار زودتر به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

سخن پایانی

کلینیک سیمادنت یکی از مراکزی درمانی است که با داشتن متخصصین برجسته و حاذق به درمان نامرتبی شدید دندان ها می‌پردازد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و همینطور مطلع شدن از هزینه ارتودنسی به سایت سیمادنت مراجعه نمایید.

این دختر خانم نامرتبی دندانی زیادی نداشتند از این رو تصمیم گرفته شد ارتودنسی ایشان بدون کشیدن دندان انجام شود. نتیجه بدست آمده بسیار رضایتبخش است. حتی افزایش شیب دندان‌ها که در ارتودنسی نامرتبی‌های دندانی بدون کشیدن دندان حادث می‌شود، در این کیس چندان محسوس و نازیبا نیست. این ارتودنسی قریب ۱۸ ماه بطول انجامید. میدلاین‌های دندانی هم کاملا منطبق هستند.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]

سیمادنت در واتس آپ

از طریق واتساپ میتوانید پرسش های خود را به همراه عکس و فیلم ارسال نمایید و در اسرع وقت پاسخ را از کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت دریافت نمایید.

ارتباط با واتساپ ارسال پیام
مشاوره آنلاین