ارتودنسی دندان خرگوشی

ارتودنسی دندان خرگوشی
۵
(۱)

۰۲درمان دندان خرگوشی با استفاده از ارتودنسی:

روش ارتودنسی دندان یکی از بهترین روش ها برای درمان دندان خرگوشی است. در روش ارتودنسی دندان براکت ها به صورت سنتی روی دندان های فرد قرار می گیرد به طوری که فشاری بر دندان ها وارد می کند که باعص می شود مناسب ترین فرم را به دندان های فرد بدهد.

در این روش هم از ارتودنسی ثابت استفاده می شود که فقط توسط متخصص قابل جا به جایی است و هم از پلاک متحرک که خود فرد نیز می تواند پلاک را از دهان خارج کرده و پس از مدتی دوباره در دهان جایگذاری نماید. برای این که فرد از این روش درمانی بهترین نتیجه را بگیرد می بایست تمامی مراقبت های بعد و حین درمان که توسط پزشک متخصص به بیمار بیان می شود را رعایت کند.

مراحل درمان ارتودنسی دندان خرگوشی:

اول از هر کاری ابتدا باید شخص به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کند سپس برای عکس برداری رادیوگرافی اقدام کند. و پس از آن دندان را برای ارتودنسی قالب گیری می کنند. دندان هایی که قرار است ارتودنسی شوند باید قبل از ارتودنسی نیز تحت مراقبت قرار گیرند. بعد از این مراحل متخصص براکت ها را روی دندان ها نصب کرده سیم را از بین آن ها عبور می دهد. بعد از اتمام کار فرد تحت درمان باید به طور منظم به متخصص مراجعه کند. لازم به ذکر است که رعایت بهداشت دهان و دندان در دوره درمان بسیار حائز اهمیت می باشد.

ارتودنسی دندان خرگوشی

ارتودنسی متحرک برای دندان خرگوشی:

در روش ارتودنسی متحرک، پس از مراحل اولیه درمان، فرد بیمار می تواند بدون مراجعه به متخصص، دستگاه ارتودنسی را از دهانش خارج کرده و سپس دوباره به جای خودش برگرداند. در این روش بیمار به راحتی می تواند مسواک بزند و از نخ دندان استفاده کند و حتی اگر هنگام غذا خوردن نیز برایش مشکلی پیش بیاید می تواند دستگاه ارتودنسی دندان را از دهانش خارج کند. روش ارتودنسی متحرک بیشتر برای افراد کم سن یعنی زیر دوازده سال به کار می رود و البته برای کسانی که دندان هایشان ناهنجاری کم تری دارند نیز این روش مناسب تر است.

ارتودنسی ثابت برای دندان خرگوشی:

در ارتودنسی ثابت، دندان ها با کش و سیم های مخصوص تحت فشار قرار می گیرند و به یکدیگر متصل می شوند. این روش بسیار حساس است و نیاز به مهارت های زیادی دارد برای همین کسی به جز یک متخصص ارتودنسی ماهر قادر به این کار نخواهد بود.

برای این کار هیچ گاه به یک دندانپزشک معمولی مراجعه نکنید تا دچار صدمات جبران ناپذیر نشوید. انتخاب بهترین روش درمان از نوع ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک می بایست با توجه به نوع  ناهنجاری دهان و دندان هر فرد و متناسب با نظر دکتر ارتودنسی صورت بگیرد تا بهترین نتیجه را در انتها به همراه داشته باشد.

ارتودنسی دندان خرگوشی

ویزیت اولیه در سیمادنت کلینیک شامل یک ارزیابی کامل بالینی خواهد بود. بدین ترتیب که بیمار ابتدا در جریان تمامی مشکلات دهان و دندان خود از جمله پوسیدگی های احتمالی قرار می گیرد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین دندانپزشک برای زیبایی و سلامت دندان های خود با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به صفحه هزینه ارتودنسی یا برای دریافت نوبت آنلاین مراجعه نمایید.

ما در وب سایت خود شرایطی را برای شما فراهم کرده ایم تا به راحتی هرچه تمام به صورت کاملا آنلاین اقدام به رزرو نوبت کنید. استفاده از خدمات آنلاین سایت مجموعه ما می تواند تجربه ای فوق العاده برای شما باشد. علاوه بر این امکان استفاده از خدمات ارتودنسی و ایمپلنت دندان نیز در مجموعه ما برای شما وجود دارد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]
مشاوره آنلاین