عکس ارتودنسی : نامرتبی شدید دندان‌ ها (کیس ۵)

درمان نامرتبی شدید دندان

تصاویر بعد از درمان

تصاویر قبل از درمان

نامرتبی شدید دندان‌ ها از عارضه‌ای شدید دندانی است که با ایجاد نازیبایی، موجب عدم اعتماد به نفس می‌شود. به همین دلیل افراد جهت درمان این ناهنجاری به متخصص ارتودنسی مراجعه می‌کنند. به این نامرتبی دندان‌ها در علم پزشکی کراودینگ می‌گویند. افرادی که دارای این مشکل هستند، سوالات متفاوتی برایشان پیش می‌آید که چرا دندان‌های من نامرتب است؟ روش درمانی آن به چه روشی است؟ در این مقاله دلایل ایجاد نامرتبی شدید دندان‌ها و روش‌های درمانی را برای شما ذکر می‌کنیم.

دلایل نامرتبی شدید دندان ها چیست؟

نامرتبی دندان‌ها دلایل زیادی دارد که علت تشخیص آن فقط بر عهده متخصص ارتودنسی است و دندانپزشک نمی‌تواند در مورد آن نظر بدهد. یکی از علل این ناهنجاری، وراثت است. دلیل دیگر، مربوط به عادت‌های غلط رفتاری مانند مکیدن انگشت، دندان‌های اضافه و  بزرگ است.

نامرتبی شدید دندان ها با چه روشی انجام می شود؟

قدم بعد از علت ایجاد دندان‌های نامرتب، درمان آن است. روشی که برای درمان نامرتبی دندان‌ها انتخاب می‌شود، به میزان نامرتبی و شدید بودن آن بستگی دارد. چنانچه شدت نامرتبی دندان‌ها زیاد باشد، در افراد بزرگسال، علاوه بر استفاده از روش ارتودنسی، از جراحی فک نیز استفاده می‌شود. همینطور اگر دندانی در فک باشد و دیده نشود، از روش ایمپلنت استفاده می‌شود.

سخن پایانی

این موضوع کاملا درست است که علت بهم ریختگی دندان‌ها و درمان آن بسیار مهم است، اما اینکه متخصص ارتودنسی را چه کسی انتخاب کنید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کلینیک سیمادنت، یکی از برترین و معتبرترین مراکز درمانی است که با داشتن متخصصین ارتودنسی به بیماران خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد و روال درمانی بیمار برای متخصص ارتودنسی در این مرکز از اهمیت زیادی برخوردار است. چنانچه سوالی در مورد نامرتبی دندان‍ها دارید و یا قصد دریافت مشاوره دارید، می‌توانید از طریق صفحه دریافت مشاوره آنلاین با متخصص ارتودنسی در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ارتودنسی با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید :
[addtoany]

سیمادنت در واتس آپ

از طریق واتساپ میتوانید پرسش های خود را به همراه عکس و فیلم ارسال نمایید و در اسرع وقت پاسخ را از کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت دریافت نمایید.

ارتباط با واتساپ ارسال پیام
مشاوره آنلاین