عکس ارتودنسی : نامرتبی شدید دندان‌ها (کیس ۱)

نامرتبی شدید دندان ها

تصاویر بعد از درمان

تصاویر قبل از درمان

آیا شما هم از نامرتبی شدید دندان ها رنج می‌برید و این موضوع باعث شده که اعتماد به نفستان پایین بیاید؟ در این مطلب به ذکر دلایل بهم ریختگی دندان‌ها و همینطور روش‌های درمانی آن می‌پردازیم. پس تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

علل نامرتبی شدید دندان ها

نامرتبی شدید دندان ها می‌تواند به دلایل ژنتیکی یا داشتن رفتارهای غلط در کودکی که شامل مکیدن انگشت است، باشد. تمامی این موارد به تدریج خود را با نامرتب بودن دندان‌ها نشان میدهد. در نهایت فرد چاره‌ای ندارد جز اینکه به درمان نامرتبی شدید دندان‌ها بپردازد.

روش های درمانی نامرتبی شدید دندان ها.

همانطور که می‌دانید ارتودنسی یکی از روش‌های درمان نامرتبی شدید دندان ها است. در این میان ارتودنسی روش‌های مختلفی از جمله ارتودنسی ثابت و متحرک دارد. بکارگیری هر کدام از این روشها به میزان شدت نامرتبی دندان‌ها بستگی دارد. در بعضی مواقع بزرگسالانی که اقدام به درمان بهم ریختگی دندانهایشان می‌کنند، ممکن است این شدت کج بودن دندان‌ها درحدی باشد که صرفا استفاده از روش ارتودنسی منجر به نتیجه مطلوب نشود. به همین دلیل متخصص ارتودنسی علاوه بر روش ارتودنسی از جراحی نیز استفاده می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که یک روش را نمی‌توان برای همه افراد در پیش گرفت و این تشخیص ارتودنتیست است که چه روشی برای درمان استفاده کند.

سخن پایانی

همواره در همه شرایط انتخاب متخصص ارتودنسی برای درمان نامرتبی شدید دندان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. چنانچه در انتخاب پزشک تجربه و مهارت وی را در نظر نگیرید، ممکن است که روال درمان به نتیجه مطلوب ختم نشده و علاوه بر آن هزینه و زمانی که برای درمان در پیش گرفته‌اید، هدر رفته و شما را به نتیجه مطلوب نرساند. برای دریافت مشاوره آنلاین و کسب اطلاع از هزینه ارتودنسی می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت کلینیک سیمادنت تماس حاصل فرمایید.

تصاویر مربوط به درمان ارتودنسی در دختری ۱۱ ساله است که ۲۵ ماه به طول انجامیده است. در این کیس دندان‌های نیش بیمار حالت نهفته داشتند. از طرفی دندان‌های جلویی بالا شکسته بود. درمان ارتودنسی ایشان بدون کشیدن دندان انجام شد و دندان‌های نیش نهفته بخوبی داخل قوس هدایت شدند. همچنین در انتهای درمان نسبت به اصلاح طرح لبخند و درمان زیبایی دندان‌های شکسته جلویی به کمک کامپوزیت توسط دندانپزشک متخصص ترمیمی اقدام گردید.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]

سیمادنت در واتس آپ

از طریق واتساپ میتوانید پرسش های خود را به همراه عکس و فیلم ارسال نمایید و در اسرع وقت پاسخ را از کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت دریافت نمایید.

ارتباط با واتساپ ارسال پیام
مشاوره آنلاین