عکس ارتودنسی : نامرتبی شدید دندان‌ ها ( کیس ۲)

روش درمان نامرتبی ملایم دندان

تصاویر بعد از درمان

تصاویر قبل از درمان

نامرتبی شدید دندان‌ ها  یا همپوشانی دندان‌ها یکی از عارضه‌های دندانی است که بیشتر افراد درگیر آن هستند. البته که شدت این بهم ریختگی دندان‌ها در افراد متفاوت است. به همین دلیل روش‌های درمانی آنها نیز متفاوت از همدیگر است. در این مطلب سعی داریم که دلایل کج شدن دندان‌ها و روش‌های درمانی آن را برایتان شرح دهیم.

دلایل نامرتبی شدید دندان ها چیست؟

نامرتب بودن دندان‌ها تاثیر زیادی در کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارند. داشتن لبخند زیبا سرمایه است، پس بهتر است که هم برای داشتن یک چهره زیبا و هم سلامت دندان‌ها، اقدام به درمان آن کنید. اما اینکه چه دلایلی باعث ایجاد دندان‌های نامرتب می‌شود، هم برای متخصص ارتودنسی و هم برای بیمار بسیار مهم است. دلایل آن می‌تواند کوچک بودن فک، مکیدن زبان و انگشت در دوران کودکی و غیره باشد.  .

نامرتبی شدید دندان ها با چه روشی انجام می شود؟

حال این سوال برای بیماران پیش می‌آید که با چه روشی می‌توان این نامرتبی شدید دندان ها را درمان کرد. در ابتدا متخصص ارتودنتیست با بررسی وضعیت بیمار که از طریق عکس‌های مخصوص ارتودنسی و فک مشخص می‌شود، شدت بهم ریختگی دندانها را مشخص می‌کند. در برخی از افراد این شدت کج بودن دندان ها با روش ارتودنسی قابل درمان است. اما برای برخی از افراد نامرتبی دندانها فقط با ارتودنسی درمان نمی‌شود. در این مواقع ارتودنتیست تشخیص می‌دهد که این فرد به جراحی نیاز دارد. به این ترتیب بیمار می‌تواند به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

سخن پایانی

کلینیک سیمادنت یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که به درمان نامرتبی شدید دندان ها پرداخته و مراجعین به نتایج بسیار مطلوبی از درمان دست پیدا کرده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ارتودنسی و یا دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

این کیس نامرتبی دندانی شدید داشت. همچنین دندان‌های نیش بالا نهفته بود. درمان ایشان با کشیدن چهار دندان پرمولر یا آسیاب کوچک انجام شد. نتیجه درمان بعد از دو سال ارتودنسی بسیار رضایتبخش است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که علی رغم نگرانی والدین نسبت به کشیدن دندان برای ارتودنسی، عملا در صورت طرح درمان صحیح مشکلی بوجود نمی‌آید و فضای دندان‌های کشیده شده کاملا بسته خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :
[addtoany]

سیمادنت در واتس آپ

از طریق واتساپ میتوانید پرسش های خود را به همراه عکس و فیلم ارسال نمایید و در اسرع وقت پاسخ را از کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت دریافت نمایید.

ارتباط با واتساپ ارسال پیام
مشاوره آنلاین