بهترین متخصص لمینت دندان در تهران

بهترین دکتر لمینت دندان

لمینت دندان یکی از خدمات دندانپزشکی است که سال‌های اخیر به شدت مورد استقبال افراد زیادی مخصوصاً جوانان قرار گرفته است. همین استقبال از لمینت دندان، سبب شده است که بسیاری از افراد برای انجام آن به دندانپزشکان غیر متخصص مراجعه کنند و به همین دلیل نتیجه کار آن چیزی که انتظار داشتند نشود! در نتیجه حتماً لازم است به دکتر لمینت دندان مراجعه کرد.

دقت داشته باشید برای انجام لمینت دندان باید سطح دندان‌ها کمی تراشیده شود بنابراین اگر لمینت را توسط دندانپزشکی غیر متخصص لمینت دندان انجام دهید ممکن است نتیجه خوب نبوده و مجبور به انجام دوباره آن شوید. پس خوب دقت کنید و برای پیدا کردن بهترین دکتر لمینت دندان به اندازه کافی تحقیق کنید.

متخصص لمینت دندان کیست؟

اگر بخواهیم به صورت تخصصی و منطبق بر رشته‌های موجود در حوزه دندانپزشکی صحبت کنیم، باید بگوییم که فردی دقیقاً با نام متخصص لمینت دندان به صورت اختصاصی در دندانپزشکی وجود ندارد! بنابراین چرا گفته می‌شود که باید به متخصص لمینت دندان مراجعه کرد؟

در علم دندانپزشکی دو تخصص با نام‌های متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و متخصص پروتزهای دندانی دو فردی هستند که به صورت تخصصی در زمینه لمینت دندان آموزش دیده و تجربه کسب کرده‌اند. بنابراین زمانی که به دنبال دکتر لمینت دندان هستید باید به یکی از این دو دندانپزشک متخصص مراجعه کنید.

آیا دندانپزشک عمومی نیز لمینت دندان انجام می‌دهد؟

بله دندانپزشک عمومی نیز همانطور که از نام آن برمی‌آید می‌تواند تمامی درمان‌های دندانپزشکی از جمله لمینت دندان را نیز انجام دهند؛ با این وجود بهتر است برای انجام لمینت دندان به صورت تخصصی حتماً به یکی از دو تخصصی که قبلتر اشاره شد، مراجعه کنید.

در نهایت از میان سه دندانپزشکی که مطرح شد یعنی متخصص پروتزهای دندانی، متخصص دندانپزشکی زیبایی ترمیمی و دندانپزشکان عمومی، قطعاً اولویت اول و بهترین انتخاب متخصص پروتزهای دندانی است. زیرا متخصص پروتزهای دندانی فردی است که علاوه بر دوره عمومی دندانپزشکی، دوره تخصصی پروتزهای دندانی را گذرانده است و لمینت دندان نیز پروتزی دندانی محسوب می‌شود که در لابراتوار ساخته می‌شود. در نتیجه یک متخصص پروتز دندانی همان متخصص لمینت دندان است که باید به او مراجعه کنید.

از سویی دیگر، لمینت دندان یک خدمت دندانپزشکی است که در جهت ترمیم دندان و حفظ زیبایی آن انجام می‌شود. بنابراین یک دندانپزشک ترمیمی زیبایی نیز که به صورت تخصصی در این حوزه تحصیل کرده است، به عنوان یک دکتر خوب لمینت دندان شناخته می‌شود.

لمینت دندان به زبان ساده

لمینت دندان همان روکش محکم است که از طریق آن می توان شکستگی‌ها و ترک‌های دندان را پوشاند و رنگ دندان را سفیدتر کرد و در نهایت لبخند خود را زیباتر و جذابتر نمایید‌. پزشکان متخصص لمینت دندان در تهران قادرند این پوشش خاص را به بهترین نحو بر روی دندان قرار داده و باعث شوند تا کمترین آسیب به دندان شما وارد شود.

رنگ لمینت دندان، طبیعی و رنگ خود دندان است و در ضمن برای پوشاندن دندان‌های آسیب دیده و شکسته کمک کننده است. به علاوه فاصله میان دندان‌ها در لمینت پر می‌شود و می‌تواند برای دندان‌های کج نیز کارساز باشد. در واقع با لمینت بسیاری از مشکلات دندان برطرف خواهد شد و تنها مهم است که به بهترین متخصص لمینت دندان مراجعه کرد.

مزایای لمینت دندان و دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

با استفاده از روش لمینت دندان می توانید به دندان خود پوششی با دوام و مستحکم بدهید و از بابت آسیب دیدگی‌های احتمالی، خیال خود را راحت نمایید. در روش لمینت با استفاده از مواد مرغوب می‌توانیم انتظار داشته باشیم ماندگاری عمل انجام شده حتی بیشتر از ۱۰ سال باشد.

از مزایای این روش، طبیعی بودن آن است که ظاهری بسیار شبیه به ظاهر خود دندان دارد. با مراجعه به بهترین متخصصین در سیمادنت کلینیک، لمینت بسیار طبیعی و بدون آسیبی خواهید داشت. با انتخاب بهترین دکتر لمینت دندان می‌توان اطمینان حاصل نمود که تمامی این اهداف به وقوع بپیوندد.

فیلم لمینت توسط بهترین دکتر لمینت دندان
فیلم لمینت توسط بهترین دکتر لمینت دندان

بهترین متخصص لمینت دندان در سیمادنت کلینیک

همانطور که قبل‌تر هم گفته شد باید توجه داشته باشید که لمینت دندان حتماً باید توسط یک دکتر لمینت دندان انجام شود زیرا در صورت ناوارد بودن دندانپزشک و ایجاد تراش‌های نامناسب بر روی دندان، ممکن است نتیجه کار آن چیزی که باید نشود؛ به این ترتیب علاوه بر هدر رفتن هزینه و وقت شما، زیبایی و سلامت دندان‌هایتان نیز به خطر می‌افتد.

انجام لمینت دندان در کلینیک سیمادنت مزایایی به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است:

تمامی درمان‌های لازم زیر یک سقف انجام می‌شود

زمانی که شما برای انجام لمینت دندان به کلینیک سیمادنت مراجعه می‌کنید، در ابتدا معاینه تخصصی از دندان‌های شما انجام می‌شود. به این ترتیب تمامی مشکلات دندان‌های شما بررسی خواهد شد. برخی مواقع ممکن است درمان‌هایی پیش از لمینت دندان نیاز باشد که در این صورت تمامی این خدمات زیر یک سقف در سیمادنت انجام خواهد شد.

بهترین متخصصین لمینت دندان حضور دارند

در کلینیک سیمادنت به دلیل مدیریت ویژه‌ای که دکتر داودیان دارند، همواره از بهترین متخصصین دندانپزشکی در هر حوزه‌ای دعوت به همکاری می‌کنند. در مورد دکتر لمینت دندان نیز به همین ترتیب است؛ در کلینیک سیمادنت بهترین متخصصین پروتزهای دندانی و دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی حضور دارند. در نتیجه مراجعین از جهت کیفیت درمان‌های لمینت دندان در سیمادنت آسوده خاطر خواهند بود.

نیاز بیمار در نظر گرفته می‌شود

 بسیاری از دندانپزشکان به نیاز و درخواست‌های مراجعه کنند توجهی نمی‌کنند و درمانی که خودشان مد نظر دارند را انجام می‌دهند. گاهی اوقات مشکلات دندانی فرد محدود بوده و تنها با روش‌های ساده‌ای نظیر بلیچینگ (برای رفع بد رنگی دندان)، کامپوزیت برای رفع مشکلات ظاهری دندان بدون نیاز به لابراتوار برطرف خواهد شد. در این موارد شاید نیازی به انجام لمینت دندان وجود نداشته باشد و این متخصص لمینت است که تشخیص می‌دهد بهترین درمان برای بیمار کدام است.

برای قالبگیری از اسکنر دیجیتال استفاده می‌شود

لمینت دندان نیاز به قالب گیری و ساخت لمینت‌ها در لابراتوار دارد. بنابراین اولین قدم برای انجام این درمان قالبگیری از دندان‌های فرد است. در کلینیک سیمادنت برای قالبگیری بهترین و جدیدترین تکنولوژی یعنی قالبگیری دیجیتال استفاده می‌شود. به این ترتیب بدون ایجاد هیچگونه ناراحتی برای بیمار، می‌توان با دقت و سرعت بالا از دندان‌ها قالبگیری کرد.

لمینت دندان در سیمادنت گارانتی می‌شود

دکتر لمینت دندان در صورتی که به مواد مورد استفاده، لمینت ساخته شده در لابراتوار و اجرای کار خود مطمئن باشد، می‌تواند برای چندین سال هم لمینت دندان را گارانتی کند. در کلینیک سیمادنت، بهترین متخصصین لمینت دندان، کار خود را بین ۵ تا ۱۰ سال گارانتی می‌کنند. البته نکته مهم و قابل توجه این است که تنها در صورتی که بیمار مراقبت‌های لازم از جمله بهداشت دهان و دندان را به درستی رعایت کند، این گارانتی مد نظر قرار خواهد گرفت.

مشاوره با متخصصین بهترین مرکز لمینت دندان

دریافت نوبت

چه افرادی می‌توانند لمینت دندان انجام دهند؟

افرادی که متقاضی انجام لمینت دندان هستند، در ابتدا می‌بایست از سلامت دندان و لثه خود اطمینان حاصل کنند و سپس برای شروع دوره درمان خود اقدام نمایند. افرادی که در دندان‌هایشان دچار شکستگی و یا ترک هستند می‌توانند از این روش برای زیبایی دندان‌های خود استفاده کنند. در برخی موارد نیز کج بودن دندان را با تشخیص متخصص لمینت دندان می‌توان با استفاده از این روش به شکل صاف و مرتب اصلاح کرد.

اما لازم است دقت داشته باشید که الزاما تمامی مشکلات ظاهری دندان‌ها با لمینت مرتفع نمی‌شود. در صورتی که شما به کلینیک سیمادنت مراجعه کنید و با مشکلات زیبایی دندانی مواجه باشید، علاوه بر متخصص لمینت، متخصص ارتودنسی و متخصص لثه و متخصص ایمپلنت نیز وضعیت دندان‌های شما را بررسی کرده و در صورت نیاز درمانی بهتر و مناسب‌تر را پیشنهاد می‌دهند.

در نظر داشته باشید که انتخاب بهترین روش و شیوه درمانی را می بایست زیر نظر دندانپزشک متخصص انجام دهید تا بهترین مشاوره و مناسب ترین راه را در اختیار شما قرار دهند. همچنین شما می توانید برای پاسخ به پرسش‌های خود در خصوص ناهنجاری‌های دهان و دندانی با ما در ارتباط باشید.

مشاوره حضوری با بهترین متخصص لمینت دندان در شمال تهران

اگر ساکن مناطقی همانند نیاوران، اقدسیه، زعفرانیه، جردن، شریعتی، میرداماد، پاسداران و سایر محله‌های این مناطق هستید و برای انجام لمینت دندان قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در شمال تهران را دارید، می‌توانید به مطب شریعتی سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران،شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد،ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه ۳، واحد ۱۱

کلینیک شریعتی سیمادنت

مشاوره حضوری با بهترین دکتر لمینت دندان در غرب تهران

علاوه بر مناطق شمالی تهران، کلینیک سیمادنت در غرب تهران نیز شعبه‌ای دیگر دارد و شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حضوری و نیز انجام لمینت دندان به شعبه ستارخان سیمادنت مراجعه کنید. در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران، جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی دندانپزشکی برای لمینت دندان در اطراف منزل خود را دارید، می‌توانید به مطب ستارخان سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، بین خیابان شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵

کلینیک سیمادنت ستارخان
به این مقاله امتیاز دهید
به اشتراک بگذارید :
[addtoany]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره آنلاین